Måndag 19/9

Med tanke på dagens ösregn bestämde jag mig för att inte gå till fälten och träna, det är nog sjukt lerigt där :S. Så jag gick en vanlig promenadrunda och på hemvägen hämtade jag Sebbe på dagis. På den promenaden övade jag lite på "stanna!" alltså stanna upp på kommando. Det går jättebra nu, på en raksträcka där det varken var människor eller hundar släppte jag kopplet i marken så att han gick lite längre fram och även inte hade riktigt koll på vad jag gjorde och så sa jag "stanna" och han stannade och tittade på mig direkt :).

Men lite senare ska jag ta ut Sixten och leka på tomten, träna lite apport och låta honom springa o så. Mamma kanske ställer upp som fotograf ;).

Men nu blire project runway och plugg för mig! CHAO!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Svar: Jag gillar att använda klickern oavsett faktiskt :). Jag vet inte om det är rätt eller fel. men vinka är han en så länge inte så bra på. Råkade få till det en gång bra på videon bara ;)

2011-09-19 @ 17:33:50
URL: http://shirox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0