Min gulle ♥

Nu ligger min gulle och sover bredvid mig i soffan :). Är inte lika upprörd längre över det som hände på kvällspromenaden, känns tvärtom skönt att det hände nu och dessutom gick bra, för med tanke på att vi har väldigt mycket rådjur där vi brukar gå så hade detta hänt förr eller senare. Nu vet jag ju hur pass stark hans jaktinstinkt är och att han inte lyssnar när den tar över, så nu kan jag anpassa inkallningsträningen efter dethär!

Imorrn tänkte jag faktiskt sätta på han spårlinan och dra ut i skogen :). Någon dag ska jag lägga ett mat-spår också. Man gör så att man lägger torrfoder och vatten i en plastpåse och blandar/skakar om noga. Sen gör man ett litet hål i påsen och låter vattnet rinna ut i ett spår. I Slutet av spåret lämnar man maten som frukost, lunch eller middag!

Puss o kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0