Ny design :D

Som ni ser har jag ny design! Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefiiin :)

2011-09-04 @ 18:06:33
Postat av: karin isaksson

Mkt snoffsigt!:)

2011-09-04 @ 19:17:26
Postat av: Lovisa

Härlig design du har fått till! Passar till bloggen :)



Angående att du frågade hur jag lärde Dustin att hämta så ska jag börja med o säga att han vill också ha dragkamp ibland, haha ;) men märker jag att han vill ha det så drar jag inte tillbaka, utan jag släpper leksaken så han förstår att jag inte är intresserad ^^ sen tar jag tag i den och säger "tack" (eller vad du nu vill säga) och släpper han så är jag noga med att han ska få godis :) när han väl förstått att han kommer få godis så går det rätt fort att dom lär sig :D hoppas du förstår vad jag svamlar om haha! kram!

2011-09-04 @ 19:44:52
URL: http://bedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0