Slalom between da legs

Som några kanske har sett på min andra blogg så har jag håltimme tills 10.05. Snark. Nej då, det är as-chill! Ska ta ut Sixten innan jag går också, vare sig det behövs eller inte. Vi kan ha lite race på tomten så sover han nog gott tills 11.30 sen då jag kommer hem igen.

Efter skolan sen (slutar 16.00 -.-) ska jag ta med hund och långlina till dom stora fälten och träna! Har lite brist på idéer, dom vanliga grejerna (inkallning, stanna, stanna kvar, apport m.m) gör jag tillräckligt hemma i vardagsrummet, på vanliga asfaltspromenader, i skogen på lunchen och så. Så jag tänkte att jag ville pröva någe nytt, och efter att ha sett på http://shirox.blogg.se så bestämde jag mig för att försöka lära honom slalom mellan mina ben! Klickern och godispåsen hänger med såklart ;).

Hade gött, det är ju bara 3-4 dagar tills helg!

DET SKA BLI MER BILDER SNART, IMORRN FÅR NI BILDERNA JAG FOTAR IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0