Solstrålen

Hej på er! Idag efter skolan gick jag och Sixten promenad till centrum. Där stannade vi en park och tränade lite, det gick helt OK. Det blev dock inte så länge för regnet piskade oss i ansiktet och varken Sixten eller jag var särskilt sugna på att stanna. Så det bar av hemåt igen, genom skogen så vi slapp regnet. På vägen hem tränade jag lite stanna kvar och lite fot. Och sen när vi kom hem regnade det inte längre så då drog jag fram agility-tunneln och tränade lite. Det går bättre och bättre :). Ska senare filma videon då Sixten visar lite trix han kan, och så blir det kanske lite med "agility" så att jag kan fota ev. filma!

Åh, jag älskar min lilla puppenuppe så himla mycket, älskar att ha hund! Det är ju han som lyser upp den regniga vardagen, det är ju han som gör att jag kliver upp på morgnarna! Haha, låter som värsta depparn, men han är verkligen min solstråle i livet. Älskar min bäbis ♥.

Puss hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0