Söndag 25/9

Hej hej :). Precis som vi planerade igår blev detta en slappsöndag! Med all rätt eftersom både jag och Sixten hade fullt upp igår. Medans jag hade 3 timmar dans var han och mamma hemma hos mormor och morfar där han lajjade runt med deras grann-hundar, jättekul! Enligt mamma verkade han trivas där, bra eftersom han kommer tillbringa sina torsdagar där nu en tid :). Det enda negativa var att när han kom dit så kissade han på en stol!! Mamma blev helt chockad, han har ju inte kissat inne på flera månader. Men eftersom han nyss blev könsmogen så har det väl med det o göra, vi får bara hoppas att det inte händer igen :S.

Men till idag då; vi började dagen lite långsamt, Sixten var ute med mamma medans hon fixade i trädgården lite och sen när jag kom upp tränade vi lite. Först gick det bra, jag lärde Sixten helt att rulla utan handrörelse och nafs i hädnerna! Men typ 40 minuter senare när vi gick ut på tomten och skulle träna slalom gick det baajs! Självklart kräver jag inte att det ska gå bra varje gång, han är ju dessutom lite i trotsåldern :P, men det var ju inte kul för den delen :(. Jaja, senare på eftermiddagen gick vi långpromenad á 1 timme, det gick super :). Vi "småtränade" lite stanna och sitt och så på vägen, gick också bra. Och sen lekte vi runt på tomten och nu har han sovit ända sen klockan 15 typ! Helt död ;).

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0