Spår?

Hej o gomorron :). Mamma o Sofie åkte och shoppade och Sebbe är hos sin pappa Peter så det är bara jag och Sixten hemma! Skulle kanske ha följt med till SKHLM med dom andra, men jag måste plugga :(. Jaja, mer tid för min älskling bara! Tänkte vi skulle pröva ett lättare spår! Inte blodspår eller så, men personspår. Läste nånstans att det är bra att börja med det, och det går till så att man går rakt fram ca 50-70 meter och där spåret är slut lägger man en leksak, och sen tar man ett skutt åt sidan och går i en halvcirkel tillbaka till hunden. Ska prova iallafall :). Har ingen spårsele, men jag tror inte det är så viktigt första gången! Men jag ska nog köpa en sån så småningom, jättebra aktivering med spår ju :).

Annars så ska jag träna lite på stanna kvar idag, och så blir det väl lördagsmys och lek ♥.
Puss o ha en bra lördag!


Nyvaken puffe :') ♥

Kommentarer
Postat av: karin isaksson

Lillkillen trivdes bra hos De gamle!Lekte med grannens Nikita o Nilla o körde race!Blir nog bra när han ska vara här ibland Verkar trivas bra Men stora nallen måste man skälla på!!Ganska läskig och nu flyttad på

2011-09-24 @ 22:09:30
Postat av: karin isaksson

Verkar trivas bra hos de gamle!Körde race med grannens Nikita o Nilla Blir säkert bra när Sixten ska vara här.Men jättestora nallen måste man skälla på o morra mot Nu är den borta!Skönt va Sixten?

2011-09-24 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0