Torsdag 22/9

Halli hallå rumpnissar! Idag efter skolan gick jag och Sixten ut på långpromenad i skogen, men det tog bara 30 minuter! Jag är helt säker på det var en runda som borde ta 50 minuter! Men det är klart, både hunden och jag gillar bättre att gå i skogen än på trottoarer!
Vi tränade iallafall inget speciellt, men som vanligt blev det små-aktivering under promenadens gång (hoppa upp på stenar och stockar, balansera på fallna träd, söka godis, träna stanna). När vi kom hem tränade jag lite slalom och nu är det på god väg! Ska filma så ni får se hur det ser ut :D.

Men ja, annars har det varit lugnt, har har sprungit lite på tomten, lekt med sin snacky-ball och så! Inte mycket att säga, för jag har mest pluggat hela eftermiddagen :S. Men vi höres imorrn! PUSS!

Idag på promenaden



Kommentarer
Postat av: Stina

Vad duktiga ni är :)

2011-09-23 @ 11:00:30
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0