Torsdag

Hej hallå :). Idag efter skolan tog jag med Sixten och Nixon ut på långprommis i skogen. Släppte Sixten lös och lät han springa lite (vilket för honom betyder att gå och nosa mig i hälarna ^^). Det gick bra o så, och när vi kom hem lät jag båda vovvarna göra lite trix med k-flingor som belöning ;P. Och nu har Sixten lekt lite med sina leksaker, och nu sover han i soffan :) ♥. Sen ska ju jag iväg på Zumba så då får han klara sig själv! Ikväll när vi ska sova förresten så ska jag öppna min balkongdörr. Sixten vaknade och gick ner till undervåningen igår natt för att det var så jävla varmt i mitt rum antagligen, men jag fattade det inte förräns idag. Så som sagt, inatt sover vi i ett svalt rum!

Har inte mycket mer att säga. Vi får se om jag bloggar lite sen :). Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0