Utflykt till folkmassan

Tänkte att Sixten skulle få lite miljöombyte idag så vi tog bussen till ett folkpackat centrum! han behöver ju egentligen inte träna på sånt, han är hur lugn som helst! Men vi gick iallafall runt där, lite i parken och så till kyrkan fram-tillbaks. Efter en timme tog vi bussen tillbaka :). Även det gick bra, han somnade i mitt knä ♥.

Och nu på kvällen har han sovit som en stock! Tränade imorse lite på "loss" igen, det går väl bra.. ibland ;).
Imorrn ska vi inte träna något speciellt, vi ska hem till pappa och sen ska jag iväg och dansa med Amanda & Anna. Men annars i veckan ska jag väl träna mer på "loss" (vill verkligen att han ska kunna det! använtbart i många sammanhang!) sen kommer jag väl träna apport också, och att han självmant ska släppa leksaken när han kommer in till mig. Sen har jag också fått lite kommentarer, från min trogna släkt och familj, och dom vill se video med inkallning och/eller trix! Så i helgen ska jag filma :).

Puss och kram hörrni!


Sebbe har kommit in i tonåren och jag ser allmänt cepe ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0