Morgondagen

Gokväll! Sitter och kollar på film medans Sixten sover på mina fötter :'). Försöker planera lite vad jag och Sigge ska göra imorrn, ska ju bara va hemma liksom. Detta är väl vad jag har kommit på hittills:

- gå långpromenad i skogen
- träna och filma slalom
- träna och filma stanna kvar
- träna och filma rulla runt

Varför jag ska filma så mycket är dels för att det är kul att lägga ut på bloggen, men mest för att det är så himla bra att se hur man gör när man tränar! Så kan man korrigera sig själv och se vad man gör fel o.s.v!
Men det ska bli en chill-söndag imorrn, med en del plugg men ändå lite träning. Ska träna rulla runt för han kan fortfarande bara göra det om jag gör en rörelse med handen, och dessutom nafsar han på min hand samtidigt som han rullar :O. Jag måste ha omedvetet berömt när han gjort så!

Nu blir lite mer film och sen sängen! PUSS!


Såhär hittade jag Sixten för några dar sen - sovandes på min tröja! Naw ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0