Freestyle-låt och program färdigt!

Nu har jag suttit och pysslat hela kvällen med hur våran freestyle-program ska se ut (på ett ungefär) och även vilken låt vi ska ha. Slutligen är jag klar, och som vanligt har jag ett välorganiserat och prydligt word-dokument på daotrn där allt finns bevarat ;). Låten jag valde är ifrån min favoritfilm av alla tider, Spirit - The stallion of Cimarron. Det är en westerns-inspirerad låt i medeltempo med bra och tydliga takter, jag tror att det kan bli jättebra :).

Programmet är ganska enkelt, när man kollar på riktigt bra freestyleprogram så har de faktiskt inte så mycket olika rörelser och trix med som man kan tro! Jag kommer hålla er uppdaterade under projektets gång och lägga ut videos när vi lär in nya trix eller delar ur programmet osv :). Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0