Glad påsk önskar Sixten!

Hejhej :). Idag har vi varit på påskmiddag hos farmor och farfar, Sixten hängde med. De har ju en 9 år gammal schäfer (arne) och även en 15 månader gammal cairn-terrierist. Sixten och Hjalmar som terrieristen heter lajjade en hel del, till slut låg de bara och flåsade haha x). Det gick bra iallafall :). Har ännu inte kommit på någon låt till vårat freestyleprogram men jag är säker på att jag vill ha utan sång iallafall. Eller? Jag vet inte... Kanske tar någon känd låt och kör instrumental? Får se helt enkelt! Men innan helgen är över ska jag ha bestämt mig iallafall.

Skittrist väder idag förresten. Vad fan hände!? Flera millimeter snö, och det ligger kvar!! Nu får det banne mig bli varmt snabbt annars är jag inte med längre. Jag vill ju dra ut på den där utflykten till spåret och idrottsplatsen snart! Planen nu är att vi ska gå imorgon, då ska det iallafall inte snöa/regna :). 3 plusgrader och moln verkar det som, det duger!

Nu blir det sussa för oss, god natt så syns vi imorgon!


Taget idag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie och Kelly

Sv: vi ska köra på Grease- youre the one that i want ;)

2012-04-07 @ 11:01:30
URL: http://lovekelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0