Imorgon + hur torka lever?

Hejhej :). Är på lite bättre humör nu, blev bara så himla besviken förut när jag fick veta att det dröjer ytterligare 2 veckor tills vi får träffa våran goseboll.. Men den som väntar på något gott ;)
Idag har vi inte gjort något speciellt. Vädret har ju tagit emot rejält kan jag säga! Men det har blivit lite promenad till lekpark med lillebror och så, lite freestyleträning inomhus. Rejält mycket lek också! Min lillebror har ju fastnat på gladiatorerna nu, så det är ofta han vill brottas på vardagsrumsmattan. Aldrig att Sixten skulle missa en brottningsmatch! Gärna ska det vara både tennisbollar och grisöron inblandade ;).
Imorgon hoppas jag på bättre väder! Tänkte kanske ta med långlinan och gå i skogen, hur som helst så tänkte jag ta en långpromenad på kanske 8 km! Sedan kanske vi stannar till på fotbollsplanen efter och tränar freestyle, tänkte prova med en boll som belöning då o då varvat med godis. Får se hur det går, hehe :P.

Förutom den lilla utflykten så ska jag torka levergodis. Kanske gör det innan promenaden t.o.m, så kan godiset stå och dra medans vi är ute :). Någon som har torkat lever förut? Hur länge och hur varmt ska man ha för att det ska bli torrt men mjukt och halvkladdigt i mitten? Kan bara hitta anvisningar för knapertorrt godis :S. Funderar på att skära tunna skivor, sätta på 50 grader och ha i godiset 2-3 timmar o sen låta det dra med öppen ugnslucka (avstängd ugn). Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Emelie och Kelly

Sv: eller hur! Ibland är det jobbigt att vara barn ;)



Jag skulle nog torka levern som man gör med kykling :)

2012-04-14 @ 21:32:49
URL: http://lovekelly.se
Postat av: Alexandra

Haha kan tänkta mig att du räknar ner dagar timmar och minuter tills ni får hälsa på! ;)

Gud vad han är söt!!

Skulle torka lever som jag torkar blodpudding :)

2012-04-14 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0