Planerna förskjuts

Hade ju tänkt gå det där spåret som jag gick förut, och sedan gå vidare till centrum och störningsträna idag. Men nepp, då ska matte bli dödssjuk! Kanske inte dödssjuk men nära på. Har haft ont i halsen hela veckan, men det har fungerat att ignorerar det. Jag antar att jag får mitt straff nu, det känns som om jag har två fotbollar i halsen x(. Förhoppningsvis blir det bättre till imorgon så att jag kan sätta min plan till verket då! Dessutom ska både jag och Sixten hem till farmor på påskmiddag imorgon, så då får jag banne mig vara bättre! Sixten blir nog glad, då får han leka med deras 14 månader gamla Cairnterrier, Hjalmar ;).

Nu blir det till att läsa Hungerspelen och kolla på Friends för mig, Sixten tuggar på ett ben :). Just det - han ska ju på 1 års-kontroll hos vetten idag! Håller tummarna för att allt går bra :). Han var ju jätteduktig sist vi var där så det blir nog inga problem!

Kram



Skogen imorse!

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

svar: Det är vi inte helt 100 på ännu, vet inte om vi ska skriva in 1 eller 2 raser! :)



Tack för förslagen! Kommer du på fler är det bara att skicka, tänkte skicka in förslagen till SKK idag eller imorgon! :)

2012-04-05 @ 08:41:01
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0