Sundby Gård

Hej hej :). Idag har vi varit på en liten utflykt till Sundby Gård (där finns typ ett stall, ett värdshus, ett motionsspår och en badplats) tillsammans med mamma och lillebror. Vi strosade runt lite där och tittade på vattnet, änderna och lite smått och gott - det var rätt mysigt! Där fanns även ett spår på 5 km som ledde till Huddinge Hundungdoms hemmakvarter, det kanske man skulle ta och kolla upp nån gång! Tänkte att nån söndag typ när jag är på riktigt hurtigt humör så ska jag gå från Balingsnäs till Sundby gård, och därifrån gå spåret till Huddinge Hu! Sen får jag väl se om jag tar buss eller går hem därifrån. Det blir nog inte nu på söndag, men kanske söndagen efter det? Får se.

Annars så har vi inte gjort så mycket idag. Inte tränat något speciellt. Ni får en del bilder iallafall :). Kram!














Kommentarer
Postat av: Emelie och Kelly

Åh det lät ju jätte mysigt!

Men om Huddinge hu har agilityn öppet så följer jag gärna med någon dag om jag får :)

2012-04-15 @ 19:33:59
URL: http://lovekelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0