Taggad till tusen!

Vi körde en kortare freestyle-pass alldeles nyss, 10 minuter, här på vardagsrumsgolvet. Det gick suveränt! Sixten var superpeppad och bjöd på en massa trix och moment alldeles själv! Jag säger det, är det något vi ska satsa på så är det fan freestyle. Backa mellan benen gick jättebra, även alla andra "gamla" saker. Börjar dock tvivla igen på vårat låtval. Nu ska ju inte vill tävla eller så, vill bara göra ett program för skojs skull, men jag vill ju ha en bra låt. Kom gärna med tips! Den ska vara fartig, men inte för snabb!

Imorgon slutar jag skolan kl 16, kursen börjar 18. Jag tänkte hinna göra hundgodis till Sixten (torkad kycklingfilé) men det lär nog inte hända. Man ska nämlingen först tina kycklingarna i 4-5 timmar, sedan ska dom in i ugnen 30-60 minuter och sedan ska dom stå där inne under natten. Jag gör nog på torsdag, då har jag inget för mig :)


Tog en 10 minuterspaus i bloggandet, kände för att rulla runt lite på vardagsrumsgolvet med bebis! Hur leker ni med era hundar? Här hemma leks det mycket buffa/brotta/attackera/nafsa-lekar, men även en del dragkamp, apportering av leksaker och jaga/busa-lekar (utomhus då). Jag tror att det är viktigt att leka mycket med sina fyrbenta vänner, för att bygga upp en stark relation med fin kontakt!
Hoppas att det går lika bra imorgon på kursen som det gick nu på träningspasset då! Håll alla tummar för oss :)


Sommar ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie & Pelle

Sv: Jaha okej :) Jag skulle kunna tänka mig att gå naturbruk, men samtidigt så vill jag ha flera dörrar öppna så att säga :)

2012-04-03 @ 07:40:03
URL: http://teampaw.se/
Postat av: Nathalie

Sv: Jag vet inte vad jag vill blir :/ Just därför som jag vill ha många dörrar öppna!

Men det låter ju bra, visste inte att det fanns en vanlig naturlinje på naturbruks :p

2012-04-03 @ 18:54:26
URL: http://teampaw.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0