Trötter!

Nu är både jag och Sixten riktigt utmattade! Klockan 10.15 gick vi ut på en promenad, ca 30 minuter blev det. 10.49 gick bussen till centrum, därifrån tog vi pendeln till älvsjö och därifrån bytte vi till pendeln på västerhaninge. På det tåget mötte vi Emelie&Kelly, och sedan i Farsta mötte vi Nathalie&Pelle. Sixten var sur på Pelle som vanligt :((. Vi tog oss iallafall till Södra BK hyfsat enkelt, och väl där fanns det agilityhinder och lite så. Men jag körde inte så mycket med Sixten, det blev mest skvallerträning och lite freestyle. Han har svårt att koncentrera sig när det är kompisar i närheten :P.

Efter en stund gick vi en liten skogspromenad och sen åkte vi hem. Jag hade jättetrevligt iallafall :). Efter den långa resan tillbaka till centrum bestämde jag mig för att ta en promenad på 2-3 km hem istället för att åka bussen. Och NU, 4 timmar efter att vi gick hemifrån imorse, är vi äntligen hemma ;). Vi tränade freestyle en stund på tomten när vi kom hem, men nu vill vi bara sova.. Haha! Har inga bilder tyvärr, ni får överleva!

Chao!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tråkigt att han ska hålla på att sura på Pelle :(

2012-04-10 @ 20:28:51
URL: http://milinova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0