Det blev inget spår..

Tyvärr, jag glömde bort :P. Men på kvällspromenaden stannade vi på en fotbollsplan där vi tränade både lite Lk1 och Freestyle, det gick helt OK. Vi avslutade träningen inomhus, då gick det bättre :).
Imorgon blir det inget speciellt, en kompis kommer och ska sova över hos mig så mamma står nog för de flesta promenaderna!

Men på fredag blire skoj, då ska jag åka in till stan på ännu en hundträff! Denna gång är det säkert 7 pers som ska med, jag har ingen koll egentligen :P. Vi ska gå en promenad runt någon sjö och sedan får hundarna leka i en rastgård. Pelle, lagotton som Sixten inte var särskilt förtjust i, ska följa med men nu vet ju vi mattar hur vi ska hantera situationen o.s.v, så jag tror inte att det blir några större problem :).
Men det ska bli kul iallafall, bra träning också att försöka få Sixten lugn och fokuserad trots så många hundar. Denna rastgård är även mindre än den vi var på igår, så det är ingen risk att det kommer in hundar i gården som bara ska promenera förbi, utan alla som kommer dit kommer förhoppningsvis för att låta hundarna leka :).

På lördag tänkte jag lägga det där spåret som jag glömde idag, och vi ska även ta ett riktigt freestyle-pass! Kanske tar fram agility-hindrena då också, jag får se :).

Kram!


Sixten i pappas skåpsäng efter långpromenaden idag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: Ja det var kul att träffas :) Vi får ordna en hundträff snart igen, nästa gång med lite inriktning på träning kanske? :)



Jag tycker att SIxten gick jättefint i kopplet!

2012-03-02 @ 17:23:42
URL: http://teampaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0