Det regnar slask!

Det tycker INTE Sixten om! Han stretade emot hela kisspromenaden vi nyss gick, så en runda på 5 minuter tog 11 minuter! Men han är kissad och klar iallafall, nu borde han klara sig till sista kvällskissen. Mamma tog med honom i eftermiddags för att hämta Sebbe på ett kalas, sammanlagt (promenad dit+tillbaks) blev det en prommis på ca 1,5 timme :). Och eftersom han fick gå ca 30 minuter i morse så har han ju ändå gått en del idag!

Imorgon tänkte jag ta mig igenom slasket och gå till rastgården i centrum. Det är ca 30 minuters promenad dit, och efter att jag har varit i rastgården kanske jag går till parken och skvallertränar. Sen tar jag nog bussen hem. Miljöträning kan man aldrig få för mycket av!

Ingen bild idag, men imorrn blir det nog en del :). PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Tack så mycket!! :D men det är bara att träna på!

Och ja, det får du väl :)

2012-02-18 @ 19:24:07
URL: http://milinova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0