Glöm inte frågestunden :)

Tänkte bara påminna om frågestunden! Den håller på till på fredag, kör på :). Har bara fått frågor från 3 personer än så länge! HÄR hittar ni inlägget!
 


Ja, och så till dagen då :). Gick ut på morgonen, 25 minuter typ. Det var som vanligt med aktiveringen och träningen, blablabla.. Sen efter skolan tänkte jag gå till rastgården i centrum, men det är en promenad på 30 minuter dit och jag missade bussen så jag sket i det :P. Det får bli en annan gång helt enkelt! Istället gick vi en 45-50 minuters prommis i rask takt med mycket träning och lek! Sixten var på bushumör så vi jagades och höll på en del :).

När vi kom hem tänkte vi vänta på mamma och Sebbe (mamma hämtade Sebbe på dagis) så vi var ute och rullade i snön på tomten ;). Vi var där ute säkert 15-20 minuter och tränade inkallningar med lek som belöning osv. Sen tröttnade vi och gick in och väntade istället :P.
O ja, det var väl typ dagen! Efter det gick ju jag hem till pappa och Sixten stannade hos mamma :).

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Sixten är nog den sötaste lilla westie jag någonsin har sett!

2012-02-01 @ 23:33:06
URL: http://busochpip.blogspot.com/
Postat av: Nathalie & Pelle

Sv: SMidigt :)

2012-02-02 @ 07:53:09
URL: http://teampaw.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0