Härligt värre

Var nyss ute på en 30 minuter lång promenad i den glesa skogen här uppe, mest iallafall. Det blir inte så mycket promenera när man är där (den är så liten så om man ska gå rätt igenom är man ute på 7 minuter) utan mer lek och träning! Vi gick sen hem över skolgården som ligger nedanför.

Han var iallafall lös i skogen, och det gick super! Filmade en snutt som jag lägger ut ikväll :). Han var även halv-lös på skolgården, det gick också bra men inte lika bra. Han lyssnade och så men jag tycker att han segade sig onödigt mycket vid inkallningarna...
Vi tränade lite fritt följ, det går som det går. Inte särskilt bra alltså :P. Men men, det gick iallafall bra med ställandet, nära och stanna kvar!

Nu ska jag på dans, vi hörs ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Hihi, du kan komma hit så får du låna skogen ;)

Nä, jag såg också det med kopplet :/ det var en väldigt kort stund vid slutet av skogen när han höll sig tillräckligt nära mig. Usch alltså, skulle aldrig våga ha det så en hel promenad mitt i skogen! Madrömsscen...

2012-02-25 @ 18:01:24
URL: http://milinova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0