Jippi! Freestyle!

Som ni vet har ju jag lärt Sixten lite freestyle-trix, endast som aktivering. Nu har jag börjat spinna vidare på detta, och även börjat använda flera av våra gamla trick i samband med freestyleträningen - och Sixten älskar det! Han fullkomligt älskar freestyle; med eller utan belöning!! I allt annat vi tränar är godis eller leksak ett måste för att han ska utföra momentet mer än bara en gång. Men freestyle blir han helt galen av! Nu tränade vi i vardagsrummet, vi körde slalom mellan benen, åttan, upp med händerna, snurra runt (endast handrörelse på denna), hoppa över ben, hoppa upp på mig när jag står i bryggan och så snurrade han även på bakbenen!! Jag sa först "upp" (upp med händerna alltså) och sen drog jag handen i en snurr-rörelse. Inget ramlande här inte! Han var jätteduktig, och stannade aldrig upp utan tog egna intiativ till vad han skulle göra osv. Jättekul :D. Jag gillar ju oxå freestyle jättemycket, så detta kanske är våran grej?
Vill ni ha någon film eller så? Ska jag visa enstaka rörelser eller ett helt "program"?



Kommentarer
Postat av: Nathalie & Pelle

Spelar ingen roll, alla träningsfilmer är roliga tycker jag! :)



Sv: Pelle kan alla förutom krypa, men det var ett bra förslag, hade helt glömt bort det! :D

2012-02-13 @ 11:02:24
URL: http://teampaw.se/
Postat av: erica

det hade varit superkul att se, vilket som eller både och =)

2012-02-13 @ 16:30:38
URL: http://biche.blogg.se/
Postat av: Dessi & Teddie :)

Freestyle e så kul! :)

2012-02-14 @ 13:18:17
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0