Måndag 13 Februari

Hej hej :). Idag har varit en skön måndag! 30 minuters morgonprommis, kort lunchpromenad och så ett godissök inomhus efter det, 50 minuters "promenad" i eftermiddags och typ 30 minuters kvällspromenad alldeles nyss som mamma gick! "Promenaden" i eftermiddags var typ 25 minuters promenad (med lite träning och så samtidigt då) och 25 minuters lek och träning i skogen. Hade långlinan med så ett tag satt jag ner och lät honom nosa runt som han ville, inkallade då och då. Tränade lite fritt följ + ställande också. Fritt följ går sådär, han har aldrig varit särskilt bra på att gå fot :P. Han tröttnar efter sisådär 15-20 meter.. Men vi kämpar på! Ställandet gick bra, inte perfekt, men bra! Och så lade jag ett personspår också :). Denna gång gick jag ett längre spår (ca 75 meter i en U-form) och det fick ligga i 30 minuter. Det gick suveränt :D. Sixten släppte inte spåret en sekund!

Och ja, sen har det inte hänt något speciellt. Ska till pappa imorgon, Sirre får följa med då :). Imorgon är ju våran lugna dag, men för övrigt så har jag bestämt att denna vecka ska träningen fokusera på fritt följ + ställande och så lite freestyle på ett hörn. Kommer nog en film i helgen!

Puss :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0