Morgondagen

Imorgon ska det bli upp till 10+ ute så jag har stora planer för oss! Haha, kanske inte riktigt, men nästan. Tänkte gå ut en lång förmiddagspromenad på kanske 2-3 timmar (skönt - visst!) över de stora fälten bl.a. och om Sixten sköter sig får han nog gå lös. Annars får kopplet hänga i marken :).
Iallafall, då lär det bli något godis-sök och lite allmän träning, kanske lite Lk1-moment.

När vi kommer hem sen blir det nog ett Freestyle-pass medans han fortfarande är pigg efter promenaden, sedan kommer han sova gott flera timmar om jag känner honom rätt! Och så på eftermiddagen+kvällen blir det två lagom långa promenader som jag kommer försöka gå i hundtäta områden så att det kan blirlite skvaller! Jag kanske även lägger ett personspår som han får gå på eftermiddagen eller kvällen, men jag får se om jag orkar. Och ja, det var den dagen :). 

Vi syns imorgon, hoppas kunna bjuda på lite härliga bilder då också!

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv: Hoppas verkligen att det inte snöar mer överhuvudtaget ^^ Däremot uppskattar jag snön när jag slipper tvinga in Ronja i badet för att hon är mer svart än vanligt ;)



Jo dom är ju det. Jag blev fan skit rädd när hon gjorde utfall! Var ju inte beredd för hon brukar vanligtvis flåsa, raggen uppe och svansen men jag ignorerar det för det lägger sig efter en stund men helt plötsligt flög hon framåt haha pinsamt för mig ju.. Men just den hunden, jag var inte nervös eller något heller, jag tänkte inte ens på att hunden var där ;s En fråga om lördag, vilken tid och vart är det någonstans? =)

2012-02-28 @ 20:06:52
URL: http://minschaferronja.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja gör så! :)

2012-02-28 @ 20:31:28
URL: http://minschaferronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0