Söndags-dilemman

Haha woopsie! Fick ett sms från en fotograf som jag har bokat tid för fotografering av Sixten med IDAG att hon var sjuk så vi fick omboka. Tur för mig - det hade jag nämligen heelt glömt bort x). Ska försöka boka så att vi tar någon dag på sportlovet, då kommer jag ändå inte ha så mycket att göra!
Hon frågade om han kan vara lös, och då sa jag nej men om vi hittar en hund-tom plats kanske jag kan släppa honom bara några minuter så hon kan knäppa några bilder. Jag litar nämligen inte riktigt på honom i en så pass ny miljö där varken han eller jag vet vad som kan komma...
Jag har ett annat dilemma också. Ska han ha selen eller halsbandet? Jag lutar åt halsbandet faktiskt, även om vi aldrig använder det. Det är lite finare ändå ;). Men jag kanske tar med båda två!

Jaja, jag vaknade nyss iallafall, men jag väntar en stund med att gå upp till bebisen :) ♥. Ska ju gå till rastgården idag, men det är ingen brådska; jag tänkte dra vid 14-15 typ. Innan dess är det knappt några hundar ute har jag märkt! Och det är ju faktiskt därför vi går till centrum: för att han ska få leka med och skvallerträna på hundar!
Annars har jag inget planerat denna söndag! Det räcker ganska bra med utflykten till centrum för både mig och fyrbeningen här ;).

Kram!

Här är länken till fotografens hemsida: http://emmywahnberg.minportfolio.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, precis som jag har du tydligen ett stort djurintresse. Vill du jobba med djur när du blir äldre? Isf, vad vill du jobba med? :)

2012-02-19 @ 17:11:38
Postat av: lovisa

Ta halsbandet, det blir nog stiligast så! ^^

2012-02-24 @ 09:17:59
URL: http://bedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0