Sportlov!

Jippi :D. Vad skönt med lov, tycker både jag och hunden. Imorgon ska vi inte göra något speciellt, med på söndag tänkte jag dra ut i skogen och lägga spår! Tänkte köra 100-150 meter denna gång, och lite längre liggtid. Det är väl inte för långt? Sist körde vi 70 meter liggtid 30 minuter, blir det för stort hopp att köra 100-150 meter?

Iallafall, på tisdag ska vi på en hundträff på drottningholm! Vi är typ 5 pers på www.hundar.ifokus.se som har besämt träff för hundpromenad och lek. Vet dock inte om jag släpper Sixten till leken, litar inte helt på att han lyssnar när han leker med polare :P. Men jag får se, jag laddar upp med gott godis ifall jag får för mig att släppa honom iallafall!
Och sen på torsdagen ska vi kanske träffa Victoria och hennes Pomme-blandning Marley så att de får leka :). Och sista aktiviteten blir på lördag, då ska vi träffa Alexandra och hennes Japanska Spets Mille i stan och gå promenad samt släppa hundarna i en rastgård. Har frågat två andra tjejer (Emelie med Stabyhounen Kelly och Linn med Flatcoaten Lexi) och Emelie kanske skulle följa med :). Linn är utomlands så jag har inte fått svar än ;o.

Resten av veckans dagar ska vi roa oss med träning och långa promenader! Mysigt pysigt :). Nu ska vi om någon timme eller så gå ut på en långpromenad, och sen ska vi mysa hela kvällen! Kram :)


MAN SER ÄNTLIGEN MARKEN!!

Kommentarer
Postat av: Emelie och Kelly

sv: Haha, jag la till dig igen nu! :)

2012-02-24 @ 14:36:31
URL: http://lovekelly.se
Postat av: P.S Hundar

Skön helg låter det som :)

Skoj att gå i stan också, alltid roligt :)

2012-02-24 @ 15:47:21
URL: http://pshundar.se
Postat av: Nathalie & Pelle

Om du inte släpper honom lös, så blir det ju i alla fall en trevlig promenad (förhoppningsvis) vill bara förvarna dig om att jag är jävligt blyg när jag nyss träffat någon ny, men jag ska försöka att lägga undan den sidan av mig , haha lättare sagt än gjort men ... ;D

2012-02-24 @ 19:25:00
URL: http://teampaw.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0