Svar på tal!

Fick en anonym kommentar (snälla skriv erat namn och bloggadress - om sådan finns - för det är mycket roligare när man får ett hum om vem som skriver! Om det är första gången ni läser bloggen får ni gärna lägga till hur ni hittade hit också!) och jag tänkte att jag kunde svara på den i ett inlägg!

Anonym sa: Hej, precis som jag har du tydligen ett stort djurintresse. Vill du jobba med djur när du blir äldre? Isf, vad vill du jobba med? :)

Svar:Hej Anonym! Ja jag vill jobba med djur, jag har på senaste tiden blivit mer och mer intresserad av veterinäryrket. Som mindre (mellanstadiet typ) var jag övertygad om att jag var för blodrädd för att klara av detta jobb, och sen dess har jag helt enkelt inte tänkt på det. Men nu har jag börjat fundera, och jag är faktiskt inte så blodrädd alls. Jag vet inte om det var något jag sa när jag var mindre för att få uppmärksamhet, eller om det bara har växt bort. Det enda som kan vara äckligt är väl typ människoinälvor - så kirurg tänker jag inte bli! Men drömyrket är absolut veterinär! Om jag inte kan bli veterinär vill jag nog jobba med miljön och klimatet, eller något med beteende.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ojdå, verkar som att jag glömde skriva mitt namn..

Iaf, jag har följt din blogg i ca 6 månader.

Hittade den på vovve.net

Jag tror att vi är lika gamla gissar på att du är 14-15? (jag är 14) nu kanske det här låter as random men det skulle vara kul om vi kunde ta någon promenad men vovvarna? Okej du bah: pedofilvarining.se men jag lovar jag är ingen pedofil ;) du kan skicka ett mail till mig om du vill :)

2012-02-19 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0