Måndag 30 Januari

Hej hallå :). Måndag idag, det har inte hänt speciellt mycket. Mamma gick ut med Sixten typ 20-25 minuter imorse, och eftersom Sofie hade studiedag så gick hon ut med Sixten i 1,5 timme vid lunch! De gick över fasankullarna (en gammal hästhage som ligger halft i skog) tror jag.
Efter skolan gick jag ca 20-25 minuter promenad i skogen innan jag hämtade Sebbe. Sixten fick balansera och hoppa upp och ner på mycket, och även gå ett 20 meter lång personspår. Funderar på hur jag ska gå vidare med hela personspårs-grejen nu. Ska jag gå längre spår, eller bara låta de ligga på marken längre innan vi går de? Ni som kan får gärna svara i kommentarerna :).
Nu på eftermiddagen har han bara lekt med mig och Sebbe och tagit det lugnt! Det blir väl en till promenad senare, får se vem som går den. O imorgon börjar jag 10, så det blir skönt :). Puss på er!


Härligt hundväder idag med, men svinkallt!


Syskonmys :) ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Låt spåret ligga längre det är faktiskt lättare om det får ligga en stund, 40-50 min, än ett färskt spår :-)



Kram

2012-01-31 @ 16:40:15
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0