Uppdatera mera, kompisar!

Tjoobalooba :). Till att börja med vill jag påminna alla mina hundbloggar-vänner att uppdatera mera! Jag som uppdaterar flera gånger varje dag tycker ju att det är jättesynd när de flesta andra bara uppdaterar ett par gånger i veckan! Fast det förstås, det kanske bara är ett tecken på vem som har mest liv ;).

Idag har jag varit hemma största delen av dagen - tandställningsmärtan är outhärdlig. Tog ändå med Sixten ut i skogen med långlinan i typ 30 minuter på eftermiddagen (även en 20 min promenad vid lunch) då jag lät honom springa runt hur mycket han ville. När han har långlina springer han mycket mer än när han är lös! Kanske ska börja med det istället ;).
Personspåret gick jättebra iallafall! Ca 20-30 meter var det, och vi korsade både hundspår och människospår - han vek inte av en enda gång! Kul :). Det märks att Sixten håller med, och dessutom är det ju jättebra aktivering :D.

Puss o kram :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0