Ute på fältet

Hejhej! Kom nyss hem efter en timmes-promenad ute på fälten! Hade tänkt släppa honom lös, men det var flera hundar som var ute och gick några hundra meter bort, och jag litar inte riktigt fullt på Sixten.. Så det fick bli koppel i marken och inga större avstånd mellan mig och honom.

Annars gick det bra, det blev en massa skvallerträning! Vi mötte bl.a. en labbe på ca 5 meters avstånd, och då behövde jag inte ens stanna! Vi gick förbi och Sixten höll en stadig fotposition med ögonkontakt under hela mötet :).
Nu på eftermiddagen (14.15-16.55) ska jag på dans så då får pappa ta hand om Sixten! Det ska nog på bra ;). Och jag tror att Sixten nog sover här ändå, han har faktiskt inte gnällt så mycket hittills. Vi får se!

Puss :)


Gammal bild, samma fält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0