Morgondagen

Imorgon har jag planerat en del :). Jag känner för att verkligen ta ut mig (och Sixten) och på köpet få en riktigt rolig eftermiddag!
Typ 30 minuter från mig ligger ett spår (mest hästar som går där) och detta spår leder till en idrottsplats där ett annat spår finns. Jag hade då tänkt gå detta spår, och sedan gå spåret som finns vid idrottsplatsen. Tror att det är 2,2 km, det var ett tag sen jag var där. Då kanske han får gå lös, tror inte att så många är där vid 15-16 tiden en fredag. Men jag får se, det brukar finnas rätt många harar o kaninen däromkring.. Kanske ska ta med långlinan? Äsch jag får se hur jag gör!

Iallafall, när vi kommer hem sen går jag nog förbi fotbollsplanen och tränar på vänd och backa mellan benen. As you recall så tycker ju Sixten inte om detta freestyle-moment, så vi ska ta ett pass då vi tränar på detta :).

Det var det! Återkommer imorgon med bilder och uppdatering om exakt hur långt det blev osv (har ju min fiffiga Runkeeper-app nu, hehehe ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0