Morgondagen..

Hej hej! Ska sussa snart, tänkte bara skriva lite vad vi ska hitta på imorgon, torsdag 8 Mars. Först blir det ju vanlig morgonpromenad 30 minuter+lunchpromenad ca 15 minuter, inget märkvärdigt där. Sedan på eftermiddagen tänkte jag ta med Sixten och gå en runda som vi bara har gått en gång, och det var i Oktober tror jag. Den blir väl kanske 1,5 timmar lång tror jag! Då blir det förhoppningsvis lite hundmöten, kanske även kattmöten, så att vi får skvallerträna. Även det andra "gamla vanliga", orkar inte dra allting.
Sen när vi kommer hem tänkte jag testa klossträning! Har inget speciellt mål med lydnadsträningen, tycker bara att det är skoj :D. Så då kan man ju lika gärna klossträna lite :). Ska försöka komma ihåg att filma så ni får se.

Och sen blir det väl lite freestyle kan jag tro! Tänkte fortsätta med vänd och gå mellan benen, men även gå runt mig! Det har vi inte provat förut :). Så himla stört att Sixten knappt är 1 år gammal, och han har ändå hunnit med så mycket! Kanske inte mer än andra ett-åringar, men jag har ju aldrig haft en hund på dethär sättet förut. Jag menar, Sixten är ju typ klar (i vardagslydnads-sammanhang alltså). Jag hade iallafall trott att man skulle få stå med sin ettåring och traggla både det ena och det andra, framförallt inkallning. Allt går ju lätt som en plätt här! Jag vill bara träna mer och mer saker, prova fler och fler sporter. Han kommer ju vara champion i allting innan han fyller 3 :O. Haha, kanske inte, men vi kommer ha testat på myycket iallafall!

Nu blir det sängen för oss 2 :). Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0