Söndag 25 Mars

Hejhej :). Hittills har vi inte gjort nånting speciellt, mamma har varit ute med Sixten och så, medans jag har stått för myset ;). Han blir ju alltid så glad när man kommer upp på morgonen, så nu låg vi på vardagsrumsmattan i säkert 10 minuter och lekmorrade och pussade på varann :') ♥.

Senare i eftermiddag ska mamma åka och handla i centrum, då tänkte jag följa med med Sixten. Tänkte att vi kan ställa oss nånstans i folkvimlet och träna lite kontakt, eventuellt freestyle. Såg på Nathalie&Pelles blogg att hon håller på att lära honom backa i slalom! Det skrev jag genast upp på listan för trix jag ska lära Sixten :D. Nu står ju backa mellan benen högst prioriterat, sedan hoppa genom armarna och sen kan vi börja med backa i slalomet :).

Kanske sätter upp agilityhindrena igen idag.. Jag satte ju upp några för ett par veckor sen, men det blev typ vinter igen efter det så jag tog in de för att de inte skulle frysa ihjäl ;). Nu är det ju dock jättevarmt (och ska fortsätta att vara det) så jag provar nog igen!

Kram :)


I fjällen ;) (ja, Sixten får klättra i soffan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0