Stockholms avdelningen

Herrejösses vi är helt slut nu, Sixten och jag! Vi kom hem för en timme sen från en 2-3 timmars utflykt till Kista. Klockan 12 mötte vi Nathalie&Pelle, Alexandra&Mille, Emelie&Kelly och så gick vi till Stockholms avdelningen (en hundklubb). Där finns en agilitybana som vi tränade lite på, men jag släppte inte Sixten lös först eftersom det var två andra hundar där (ville inte riskera att han skulle springa fram). Men vi tränade ändå, både på agility och freestyle. Han var väl inte superfokuserad, hehe, men det gick helt OK. Balanshindret tyckte han var roligast!

När vi hade varit där i någon timme bestämde vi oss för att ta en promenad. Så vi gick runt en äng/hage i närheten, promenaden blev väl kanske 30-40 minuter tror jag. Hundarna var lösa hela tiden (kopplade Sixten när vi gick förbi hundar) och allt gick bra :). Han lyssnade ändå ganska bra för att vara runt 3 andra hundar. Efter promenaden var alla rätt trötta, så trots att agilityplanen var tom och solen kikade fram bestämde vi oss för att gå mot Kista C igen. Där sa vi sedan hejdå och så gick jag och pappa till bilen. Vi irrade runt rätt länge inne i gallerian först, men sen hittade vi rätt och åkte hem. Och nu har jag duschat medans Siggis har sovit, haha ;). Det blir väl en sista kvälls-prommis, men han kommer nog sova gott i natt!

Bilder kommer senare, om jag får låna av Emelie som fotade!

Kommentarer
Postat av: Emelie och Kelly

Blev inte så bra bilder men jag har lagt upp alla på min blogg så kan du ta dom du vill ha :)

2012-03-18 @ 17:10:00
URL: http://lovekelly.se
Postat av: Sofia

Kul :D det var inga problem alls med Pelle och Sixten idag då?

2012-03-18 @ 19:22:05
URL: http://milinova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0