UPDATE - Brukshundsklubb!

Har faktiskt inte tänkt på det, men jag är ju medlem i SHU (sveriges hundungdom) och därmed även den loka hundungdomsklubben: Huddinge Hundungdom! Jag har aldrig kollat upp närmare vad man kan göra där, mer än att det finns lite kurser då och då. Men nu hittade jag en gammal forumstråd på nätet där det stod att de bl.a. har en inhägnad agilityplan som man får använda! Denna klubb ligger bara 20-30 minuter härifrån med buss, så man kanske skulle ta och pallra sig dit någon gång i vår? Lite pinsamt kanske att man är nybörjare bara, men de är säkert schyssta :).

Jaja, tills dess att jag orkar ta mig dit får vi träna här på tomten! Hare gott!



Kommentarer
Postat av: Emelie och Kelly

Har Huddinge hindren uppe tillgängligt då?? Jag är ju medlem i Skarpnäck men dom har inte hindrerna framme :(

Men om du är medlem i shu så får du åka till vilken klubb du vill och träna men jag vet inte vilka klubbar som har hindren framme... :/

2012-03-05 @ 22:09:03
URL: http://lovekelly.se
Postat av: P.S Hundar

Brukar ju finnas nybörjarkurser! :D

2012-03-06 @ 16:52:46
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0