Vi drog till fjällen en snabbis

Nu är vi hemma :). Vi har varit en vecka i fjällen! Förlåt att jag inte sa nånting, men väl där uppe hade vi inget internet så då kunde jag inte blogga..
Men vi har haft en underbar vecka! Förutom Sixten så var där 3 andra hundar. Marley (ni vet, den lilla svarta som han lekte med i somras), Tello och Saga. Tello var en 3årig flatte och Saga var en superfin 9årig labbe. Hon såg ut att vara 2 år gammal! Vi träffade inte Tello och Saga så mycket, men Marley träffade vi typ varje dag. Vi gick promenader tillsammans och så fick de rejsa runt i stugorna, haha. Det fanns inga bra ställen utomhus att släppa hundarna på, tyvärr.

Sixten åkte dock hem på torsdagen, tillsammans med mamma. Jag stannade kvar med min kompis Victoria och hennes familj! Men fram tills torsdagen hann vi gå ett par gånger i ett hund/längdskid-spår som fanns i närheten. Jätteskönt var det, Sixten kunde gå lös där utan problem :). När det kom skidåkare kom han snällt in till mig och lät sig kopplas. Några hundar mötte vi inte.
Vi hann iallafall med en del träning. Ett rejält pass med freestyle/lydnad blev det, och så lite annat smått o gott :).

Nu får ni några bilder, resten kommer trilla in då och då när jag inte har något bättre för mig ;)

På promenad i spåret med Marley och Vicki :)


Spåret!






Sixten och Marley :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du brukar ju alltid uppdatera så ofta, så jag trodde nästan att du hade dött ;D

2012-03-17 @ 20:06:38
URL: http://teampaw.se
Postat av: P.S Hundar

Härligt! Marley ser ut som ett av Jossans syskon, vad är det för ras/raser?

2012-03-20 @ 09:37:51
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0